vrijdag 27 juni 2014

Ons afscheidsfeestje!

Waar is da feestje?? Hier is da feestje!!
Een fantastisch schooljaar MOET natuurlijk afgesloten worden met een fantastisch feestje! 
Dansen, zingen, filmpjes van afgelopen jaar bekijken,... we deden het allemaal! 
En natuurlijk mocht ook een kleine receptie niet ontbreken! We smulden van allerlei lekkere chipjes, koekjes en snoepjes! Juf trakteerde ook met een lekker drankje!

Na de speeltijd dansten we met alle kleuters, juffen en meester op de speelplaats! 
Daarna was het dan tijd voor een plechtig moment, de proclamatie van de vlindertjes! 
Ik moet zeggen dat ik zeer fier ben op al mijn lieve vlindertjes! 
Jullie hebben het allemaal zeer goed gedaan! 
Ik mag dan ook met trots zeggen dat alle vlindertjes geslaagd zijn en afstuderen als professor in de derde kleuterklas van de kleuterschool De Knuffel! Dikke proficiat en veel succes in die grote school volgend jaar!
Ik ben natuurlijk ook heel trots op al mijn rupsen! Jullie deden ook allemaal zeer goed jullie best en ontpopten allemaal tot een prachtige vlinder dit jaar! Ook voor jullie een dikke proficiat!

Ik wil mijn lieve kleuters via deze weg ook nog eens bedanken voor de vele leuke en mooie momenten! Ik ben heel blij dat ik jullie juf mocht zijn!! Hopelijk zien we elkaar nog eens terug! 

Verder wens ik jullie allemaal een heel prettige vakantie!! 
Ik wens jullie heel veel plezier toe en hopelijk kunnen we ook genieten van een stralende zomerzon! 

Vele groetjes, zoentjes en knuffels
juf Naomi 
xxx

Fotoalbum: Afscheidsfeestje



Geen opmerkingen:

Een reactie posten